På önskelistan: hårfön från Parlux

Något som en frisör inte kan vara utan, (förutom en bra sax förstås) är en bra fön.
Min kära fön som jag köpte för knappt ett år sedan låter som ett helt industriverk när jag slår på den, så det är nog dags för soptippen för min käre följeslagare.
På min önskelista står superfönen Parlux 3500, en superstark, smidig och lätt fön. Jag har provat den några gånger hos min praktiksalong och verkligen fått känna av hur bra den är.
Så en sådan liten skönhet står högst på min önskelista just nu, ett riktigt must-have!
Pris ca 1.200:- hos frisör eller webshop.


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Vilken härlig blogg! :) Finns mycket kul att läsa.

2010-03-17 @ 13:11:56
URL: http://frida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0