Hemska kändishår

Det är ingen hemlighet att jag av yrkesskada iakttar folks hår. Särskilt kul är det när någon har en riktigt ful frisyr. Nedan följer några kändisar som verkligen borde rycka upp sig. (Vissa har gjort det också, gudskelov)


Jag är ingen fan av detta kråkbo. Det är lite för mycket för min smak.


Jag föredrar Amy såhär, trots att kråkboet blivit hennes signum.


Näe.


hahaha! Tur att Kelly Rowland skärpt till sig nu.


Destinys CHild har både kläd-och hårmissar i karriärbagaget.


Väldigt klatshiga kläder. Och Beyonces hår...crazy.


Tur att de glammat till sig och ser ut som de divor de är. Tjusigt.


Mary J Blige gillar blont hår. Men passar inte i det.


Hefner's gamla flamma Holly borde vara posterchild för "Playboy"-håret, detta vita, sönderblekta rispapper till hår som en del tjejer envisas med. Hemskt!



Jag ryser av det där plastiga löshåret som sticker fram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilka hemska hår :)

2010-07-04 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0