Bra frisyr i sommarvärmen

Mitt hår känns som en stor ryssmössa på sommaren, när det är varmt. Jag kan bara inte ha det utsläppt, jag dör! Till och med hästsvans är varmt, mitt tjocka ponytail lägger sig i nacken. Så under extra varma dagar brukar jag antingen bara köra upp hela kalufsen i en knut på huvudet, eller göra någon lite slarvig flät variant.
Idag mötte jag syster Delinda för en fika i solen, och då blev det en sådan slarv-fläta. Resten av håret fäste jag bara med hårnålar.
Det blev lite kaffe och tjejsnack vid Strandvägen, Sthlm är så fint på sommaren!


Fräknig som få.




Syster


Tjejsnack vid strandvägen


Kommentarer
Postat av: Ivana

Alltid lika fina systrarna Agda! :D

2010-07-19 @ 23:13:19
Postat av: delinda

snygga syster =) kraaam

2010-07-19 @ 23:22:20
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0