Vårens trender enligt Wella

I helgen som var har jag assisterat Wella till en visning för Nordiska teamet där vårens trender ska visas upp.
Det var hela 18 modeller som skulle färgas, klippas och stylas. Otroligt roligt och teknikern Marta som kommit hit från Köpenhamn är otroligt duktig och inspirerande.
Det är stort mångfald bland trenderna, här finns något som passar och tilltalar alla.


Hela gänget ur Tecno Poetry trenden.


Futuristiskt och coolt.


Färgstarkt ur Nomad Couture trenden


Vackra, varma toner ur Nature's Goddess trenden.


Snygg uppsättning


Ur Nature's Goddess trenden.

Kommentarer
Postat av: Sabina

snygga frisyrer :)

2010-01-12 @ 16:17:17
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Lisa nomad couture

Hej där:)

va kul att hitta dig här

tack för helgen

kram Lisa

2010-01-13 @ 09:01:04
Postat av: Tilde

Hej :D

Jag har aldrig varit inne på din blogg förut, jag hittade den nyss när jag sökte på "Avfärgningar"

och du verkar vara duktig på hår, så jag passar på och frågar dig nu.

Jag är brunett, har lite sådär grått/brunt hår, alltså inte så jätte mörkt mörkt. Men jag har såklart färgat mitt hår i olika färgar under åren, nu i veckan så köpte jag en Chokladbrun färg som jag använt förut och som jag har blivit nöjd med, men nu blev mitt hår näst intill svart/vinrött. Jag passar verkligen inte i så mörkt hår och jag vill bli av med det så fort som möjligt. Så när jag såg en bild då du skrivit att du hade Avfärgat ditt hår 2 gånger och det var en jätte fin blond/gyllene brun varm färg. :)

Jag skulle bli jätte glad om du kunde ge mig lite tips på vad jag ska göra, jag behöver inte ha chokladbrun hårfärg, men bara det inte blir orange eller svart så är jag nöjd.

Nu känner jag att de blev långt här, men om du har något bra tips skulle jag bli jätte glad! :)

2010-01-14 @ 00:21:34
Postat av: TINDRA

TILDE-

Det bästa du kan göra är att gå till en bra frisör som får titta på håret och besluta vad som kan göras, mycket beror på ditt hårs kvalité och kondition, hur färgen är etc. Antingen kanske de gör slingor på dig för en ljusare känsla, eller så avfärgar de. Avfärgningar kan vara svåra att få bra, det kan bli fläckigt osv. I mitt fall så gjorde frisören först folieslingor med blekning, väldigt många, och så gjorde hon en lätt avfärgning i schamponeringen just för att om hon enbart hade gjort en avfärgning på mitt färgade hår så hade det blivit flammigt och fult då jag färgat hemma och färgen var lite ojämn.

Så mitt bästa råd är att du går till närmsta frisör och rådgör med dem :)

Lycka till!

2010-01-14 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0