Hårinspiraton: Beyonce

Beyonce är dagens hårinspiration. Självfallet vet jag att denna donna flitigt använder sig av peruker och löshår, men hon gör det snyggt. Denna dam är ett fan av stort hår, både lockigt och rakt.
Med hjälp av löshår kan man variera sig i oändlighet, endast du sätter gränser för din kreativitet.
Håren finns i regnbågens alla färger, former och längder. Nu för tiden vimlar det av bra nätshoppar som säljer löshår, om man inte har en butik på sin egen ort. Här i Sthlm finns de lite varstans, men främst brukar jag kila in på Taj Mahal och Kilimanjaro.
Personligen dras jag till den mer klassiska stilen och använder löshår för att fylla ut, förlänga och förbättra min look vid fest eller andra tillfällen.
Åter till Beyonce, här är några hårfavoriter:


Jag älskar hennes look i "Broken hearted girl" videon


Även denna ur videon. Soft, enkelt med böljande längder.


Glamourdonna.


Älskar hennes look med lite 50:ies pinup lugg tolkat på hennes eget vis.
Peruk, of course men snyggt!


Coolt med stort lockigt svall. Brings me back to inlägget med permanent, våga lockar!


Denna tog jag med bara för att den är så sjukt snygg.

Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

Hon har alltid snygga frisyrer!

2010-01-17 @ 12:30:02
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Sabina

hon är en av de absolut vackraste kvinnor =) såg henne i Danmark jag dooog

2010-01-17 @ 13:51:30
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0