Valentine's day coming up

På söndag är det dags för alla hjärtans dag. Egentligen tycker jag det är ett mysigt inslag i årskalendern, men jag upplever att på senare år hetsar butikerna alla hjärtans dag allt mer och har gjort det till mer av ett jippo. För mig är alla hjärtans dag en ros till en vän, ett sött kort till någon man bryr sig om eller en mysig middag med älsklingen. I år blir det nog bara en lugn hemma middag med sambon. Vilket inte är helt fel. :)
När man var tonåring var man hysterisk och sprang och köpte roser till alla klasskompisar, fixade, klippte och klistrade egna kort och gjorde komplicerade presenter till pojkvännerna.
Nu nöjer jag mig med en lugn middag och ett glas vin.
Börjar jag bli gammal, månne?


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Vilken söt bild! :)

2010-02-17 @ 18:39:04
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0