Hur ska män se ut i håret?

Det blir mycket fokus på damer här i bloggen, men nu tänkte jag dela med mig vad det är jag personligen gillar när det gäller herrfronten. Jag har nog två favorittyper för herr: Å ena sidan är jag svag för lite längd, softa lite mer relaxade frisyrer, gärna komplett med skäggstubb. Å andra sidan dras jag mot de klassiska, lite mer sofistikerade herrfrisyrerna.
Något jag absolut inte gillar är när det ser för ansträngt ut och fixat ut, som att herren i fråga tömt hela vaxburken i skallen, lekt för mycket med blekta slingor, ja ni förstår nog.

Nedan följer några favoriter


H&M har hajat stilen. Snyggt!


H&M


Hugh Jackman


Den här lite mer klassiska herrlooken är också väldigt snygg.


James Dean hade koll på läget.


Riktigt kort kan också vara fint.

Här har vi ett lysande exempel, enligt mig, på vad hår (och skägg) kan göra för en person.
Viggo Mortensen var en riktig hunk när han gestaltade Aragon



Men sen när filmerna var klara - vad hände? Håret försvann = Hunken försvann




Avslutningsvis bjuder jag på ett bra exempel på herrfrisyr och stil jag absolut, absolut inte gillar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0