Goldwell Soft Color skumtoning

Ni som läst min blogg tidigare vet att jag för en ständig kamp för att hålla kvar det röda i mitt kopparröda hår.
Jag har provat toningar, som Color Fresh (wella) och färginpackingar (Wella och Revlon), med varierande resultat.
Color Fresh bet inte så mycket, men Revlons färgbomb fräschade upp färgen rätt bra.
Häromveckan testade jag dock en skumtoning från Goldwell, som jag blev mycket positivt överraskad av.
Jag valde nyansen 6K (K står för koppar) och till min glädje fräschade den upp mina porösa toppar som ingen annan toning vill fästa på.

Soft Color - Toning

  • Toningen är skonsam för både hud och hår.
  • Den når 80% av sin färgintensitet på endast 5 minuter och ger glänsande färgresultat
  • Användning:
    Snabb och enkel applicering med händerna, kam eller borste. Använd handskar vid applicering och skölj ur
  • Pris ca: 160 kr. Finns endast hos frisör.

Ett till plus med denna toning är att den går så lätt att applicera. Handskar är dock ett krav, särskilt vid röda nyanser som genast biter sig fast på huden. Toningen håller 6-8 schamponeringar och flaskan räcker till flera appliceringar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den brukar jag använda! Väldigt bra faktiskt :)

2010-02-03 @ 20:31:18
URL: http://neeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0