Enhus Organic - Underbar Creme för Fet/blandhy

För några dagar sedan fick jag hem en skön kräm, "Purifying Lotion" som är en lätt dag - och nattkräm med trollhassel, kamomill, tea tree och bergamott vilka hjälper till att minska talgproduktionen och motverkar uppkomsten av inflammationer och orenheter medan Aloe vera och kallpressad jojobaolja lugnar och återfuktar hyn.
Krämen är gjord av ekologiska ingredienser, innehåller inga syntetiska färg- eller doftämnen och inga mineraloljor.
Den är även veganvänlig.

Purifying lotion känns mycket skön på huden och jag tycker min hy fått fin lyster, den är även super att ha under makeup. Jag upplever att min ansikte ser mycket "renare" ut, svårt att förklara men huden ser klarare ut.

Pris 425:- för 60ml, finns på http://www.enhusorganic.com




Om Enhus produkter:
"Naturlig hudvård som inspirerar till ekologisk medvetenhet.
Produkterna innehåller inga mineraloljor, artificiella färg- och dofttillsatser eller animaliska restprodukter och de är inte testade på djur.
De består av noga utvalda oljor och extrakt från växtriket som, baserat på traditionell spa-lära, aromaterapi och ledande forskning, skapar välbefinnande och balans.
Njut av ljuvliga dofter och välgörande egenskaper i harmoni med naturen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0