SYOSS vs TREsemmé part II

Jag har haft lite ont om tid när det gäller att testa SYOSS mot TREsemmé, men i helgen fick jag chansen att prova SYOSS Schampo och balsam för färgat hår och blev mycket positivt överraskad.
Schampot löddrade bra, doftade gott och balsamet hade en bra utredande effekt på mitt porösa hår.
När jag sedan skulle föna provade jag TREsemmé's Heat Defence Smooth, en stylingspray som sägs skydda håret mot plattänger och värme, reducera frizz och lämna håret blankt och fint.
Men näee vad dålig den var på mig! Mitt hår blev frizzigt, stelt och risigt. Den produkten får uruselt betyg av mig, men det betyder inte att den inte fungerar på andra hår. Mitt hår är mycket speciellt, torrt och preparerat och vanligtvis använder jag mig av Wella's High hair serie när jag fönar och plattar håret.
Nu vill jag testa TREsemmé's schampo och balsam också för att jämföra dem mot SYOSS.
Spännande!



Dessa får helt klart godkänt av mig.


Men det här var bland det värsta jag provat i stylingväg.


Kommentarer
Postat av: M.l.i

Hey! Har kollat igenom din blogg nu och jag gillar skarpt:) Gillar hår lika mycket som du och jag tycker du är jätte duktig på det du gör, och jätte jätte söt!:)Keep it up:)

2009-11-17 @ 13:53:58
URL: http://missmli.blogg.se/
Postat av: Angelica P

Hej



Jag tänkte bara fråga en sak.

Det är såhär att jag har tänkt färga mitt hår själv(jag är naturligt blond) och det är en speciell frisyr jag vill ha men vet inte hur man får det så, ska försöka förklara den så gott jag kan för jag vet inte vad den kallas. Det ser i stort sätt ut som utväxt, det är mörkare/brunt i hårbotten och blir ljusare och blondt nertill. Tänkte att man kanske kunde sätt upp håret i en toffs mitt på huvet och sedan färga hela hårbottnen(allt under toffsen) mörkt då, men hur kommer det se ut? Har en länk till min blogg, där finns ett par bilder på hur jag menar att det ska se ut :) Och har du några tips på bra billiga produkter som ger volym? Har testat ett shampoo som heter Joico som skulle ge volym men det hände absolut ingenting! Tack! ( http://angeliicap.blogg.se/2009/june/half-brown-half-blonde.html#comment )

2009-11-17 @ 14:42:05
URL: http://angeliicap.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag som gillar Tresemmes heat-spray. Vad är det du inte gillar med den?

2009-11-20 @ 17:23:06
URL: http://aenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0