Julens favoriter till badkaret

LUSH lanserar varje år ett stort utbud av julprodukter, både badbomber, tvålar, massageoljor, badskum med mera.
Mina favoriter i år är följande:

RUBY RED SLIPPERS
- en klassiker. Denna produkt har funnits med några jular nu.
Sjunk ner i ett rubinrött bad med mjuka bubblor som doftar av ros absolute, nejlika och kryddor. Ett värmande bad i kalla tider. Denna glittriga bubbelbit är min trogna följeslagare varje jul!


59:- st


CINDERS
Ny för i år är denna sprakande, väldoftande badbomb inspirerad av sagan om Askungen som sov vid elden och blev täckt av aska.
Denna söta lilla badbomb doftar  som glögg, mandel, russin och bär och är orange- och rödfärgad som de värmande lågorna från elden. Söt apelsinolja lyfter sinnet och ger glädje till mörka, kalla vinterdagar och mandel som mjukgör din hy.  Jag har redan avverkat flera stycken, den är underbar!



39:- st


Sen måste jag bara tipsa om en julklapp från LUSH, " Bath time favorites", en bedårande söt liten plåtburk fylld med nio mini badbomber, några ur ordinarie sortiment och några exklusivt för julen 2009. Söt som en kakburk!


439:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0