Masculinity!

Alla tjejer har sin favorit typ av manlig superstjärna att avguda. Vissa går mer för klassiska hotties som tex Brad Pitt & George Clooney, boyband looken, eller fjortis idoler som tex Zac Efron (eller i Sverige; EMD) för att nämna några.
Själv föredrar jag männen med stort M. Riktigt manliga, stora, trygga och otroligt heta!
Skulle jag välja några favoriter från filmduken skulle det bli:

Javier Bardem






Och hans amerikanske look-alike Jeffrey Dean Morgan, mest känd som Denny i Greys Anatomy

(Gud vad jag bölade till den här scenen. Så sooorglig)



Och slutligen, Wolverine aka Hugh Jackman



Kommentarer
Postat av: Katarina

Men Tindra du har ju glömt Gerard Butler!!Han spelar ju lätt i samma liga som dom här boysen;)speciellt i filmen "PS I love you" =)Vilken dröm!

2009-05-22 @ 08:34:43
URL: http://styrman.blogg.se/
Postat av: Tindra

haha det var det roligaste- jag hade faktiskt valt honom oxå! men blev lite för många så jag publicerade inte Gerard..jag älskade honom i 300...slurp! =)

2009-05-22 @ 09:56:29
Postat av: Mia

A guud du har förstått det här med att män skall vara män! håller med om att du har missat butler dock ^^ Ögongodis!

2010-03-23 @ 13:27:21
URL: http://mikri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0