Älskade blondiner

Jag måste ha en knepig dragning till blondiner för de som alltid fallit mig i smaken bland kändiskvinnors hårsvall har just varit blondiner. Och inte vilka blondiner som helst- utan de med stora blonda jättesvall, desto större desto bättre.
Kanske så jag kommer se ut en dag? Med blont enormt hår a la Dolly Parton back in the days? Rolig tanke, vi får väl se.



Brigitte Bardot. Klassisk blondin.




En ung Dolly med generöst hårsvall. Underbart söt var hon.



Forna supermodellen Jerry Hall



Vackra Farrah som tyvärr nyligen gick bort. Hon var tjejen alla ville vara under "Charlies änglars" storhetstid. Vilket hår!



När jag som liten tjej satt klistrad framför Dallas var Lucy tjejen jag ville vara. Eller rättare sagt, Lucys hår var det jag ville ha.


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Inspiration! :D

2009-08-01 @ 15:39:09
URL: http://strawberriness.blogg.se/
Postat av: ♥ Johanna ♥

Översta bilden är sjukt snygg!

2009-08-02 @ 11:22:42
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0