Torsdagshopping

Efter att ha tränat någon timme med min pt aka babe så tog jag en runda bland butikerna.
Jag ska dra ner på shoppingen lite eftersom jag har den dåliga vanan att köpa nytt, använda någon gång, gömma i garderoben, köpa ytterligare nytt sen går det om och om igen..
Idag blev det bara lite småsaker, lite smink (bland annat en mascara jag nyfiken på, jag älskar Too Faced's underbara lip plumper, hoppas denna mascara är lika bra.) samt lite accessoarer och en söt top.


Too Faced Lash Injection mascara, Mega wet gloss samt Wonder Nail, Isadora


Plånbok och mönstrad sjal, H&M


Söt liten topp/bh liv, H&M

Ursöta små örhängen, H&M

Kommentarer
Postat av: Jossan

å vill gärna höra hur mascaran var sen!

2009-02-26 @ 15:31:21
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/
Postat av: delinda

du driver!!!har kollat på exakt den sjalen och toppen fr H&M hahahaha. tack och lov att jag inte köpte då ;)

2009-02-27 @ 18:46:13
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0