Make Up Store regerar i min BeautyBox

Jag är sedan många år tillbaka en trogen kund hos Make Up Store, deras produkter är otroligt bra och att botanisera bland deras skuggor är som att släppa lös ett litet barn i en godisbutik. Färgutbudet är oändligt och det finns inga gränser för hur lekfull man kan vara med sin make up.
Nedan har jag plockat ihop mina favoriter från M.U.S.

# Bronzepudret Beam är en storfavorit som ger ansiktet en fräsch, solkysst look.
# Eyeprimern är ett otroligt bra redskap och gör de fina färgpigmenten i skuggorna om än mer klara och fyllda av lyster.
# Eye dusten Cool ger en riktigt cool effekt till mina ögon, de blir riktigt gröna!
# Ögonskuggan Eclipse matchar mina gröna ögon till perfektion medans Nectar tar fram de varma tonerna i mitt ansikte.
# Eyelinern i kakform med hjälp av den smidiga borsten ger en snygg inramning av mina ögon.
# Gloss Lips lala ger ett snyggt vardagsplut medans Star Lips Marbella ger mig gnistrande, rosa läppar.
# Face Mist doftar amazing och fixerar makeupen under dagen och återfuktar mitt ansikte dagarna igenom.







Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner samma...att välja bland alla dessa färger och burkar. Ser så inbjudande ut. De har bra kvalitet också! Fin blogg du har=)

2009-02-11 @ 23:05:56
URL: http://heartoflisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill så gärna handla där, men butiken är så liten här i stan, så man känner sig alldeles utstirrad, haha.

2009-02-12 @ 02:35:05
URL: http://annaali.blogg.se/
Postat av: Tindra

Fasiken vad trist, måste ju bero på personalen då?

Never mind them o handla vad du vill!

2009-02-12 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0