Julmys och valpkramar

Efter de sedvanliga tågförseningarna som alltid tycks inträffa vid storhelger så kom vi äntligen fram till föräldrahemmet där en liten busvalp väntade tillsammans med mamma.
Lilla Zeke är inte så jätteliten längre och har energi för en helt värld. Senare kom även pappa hem och familjen var komplett.
Det blev glöggmys, lussebullar och klä julgran.
Nu ska jag sjunka ner bland duntäcken, imorgon är det julafton. Herregud vad tiden går fort.
Hur firar ni jul?


Vackert vinterlandskap



Busungen och jag




Kommentarer
Postat av: Erika Åsberg

hej .

jag hoppas att du kan kolla på min blogg men nu är det den 8 januari och jag hoppas att du kan göra lite mer inlägg för att din blogg är så himla bra och attdet har gått 15 dagar och jag hoppas att du kan bli lite bättre på att skriva på din blogg.

2010-01-08 @ 14:43:34
URL: http://thisisnomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0