Tänk om jag kunde mötas av detta...

Utanför min dörr, i en korg med rosett och ett litet kort som lyder "Till Tindra"?
Äh, man får väl dagdrömma...men åh....min dagdröm har snarare omvandlats till serious puppy cravings..
Fralla-cravings, that is...Jag har fastnat för rasen fransk bulldog sen jag lärde känna min lärare Jeanettes valp, Berra. Jättecharmig ras.


'
Jag har min älskade hund hemma hos mina föräldrar som jag saknar så mycket varje dag...men mamsen kan inte slitas från honom så han är kvar där, i deras rymliga villa med en stoor, härlig trädgård att spatsera runt i.
Älsklingen är 13 år och 8 månader, vilket är gammalt för en vovve. En riktig gammal kämpe, är han. Mitt hjärta.

Busigheten i kroppen försvinner inte för att man är gammal, matte :)


Mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: stephanie

hej får ja fråga vilken skola du går på? mvh/stephanie

2009-08-07 @ 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0