Ny termin- nytt hår??

Nu har vi kommit en bit in i augusti och hösten närmar sig med stormsteg.
Jag sitter och bläddrar i modemagasin och kikar, som jag alltid gör, på hår.
Ska jag följa strömmen och ge håret en mustig, mörkare nyans? Eller fortsätta på mitt blonda spår?
Svårt beslut. (Mina ögon är gröna, min hud är fräkning och min naturliga hårfärg är kopparblond, så en rödare färg på håret skulle funka väldigt bra.) Men vågar man? Den som lever får se :)
Imorgon är det dags för första skoldagen. Höstterminen kan äntligen börja och jag ser fram emot en massa håräventyr med lärarna på underbara Frisörcentrum!
Det blir även en del jobb, nu har jag vilat alltför länge. Kroppen skriker efter lite nytta!

De tre alternativen:


Het kopparton inspirerad av Coco Rocha


Varma honungs och kola toner som hos LC.


Eller fortsätta på en fräsch blond ton lik den Jess kör på?


Kommentarer
Postat av: joss

Bilden högst upp, håret är galet snyggt!

2009-08-10 @ 15:36:42
URL: http://jossworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0