Hårkameleonten LiLo

Många rubriker senaste dagarna har handlat om följande: Lindsay är blond igen!
Självfallet är såna här artiklar intressanta för en hårjunkie som mig.
LiLo är en riktig liten kameleont när det kommer till hårmanen. Allt ifrån blond till rött till näst intill svart.
Jag gillar henne som blond och mörk. Det där dassiga mellanting till hårfärg hon haft senaste tiden fram tills nuvarande blonda förvandling gillade jag inte alls. För långa, stripiga extensions. Styla, styla, styla! Att bara låta håret hänga sådär ofixat gör bara att det ser ut som en platt, risig och billig hårförlängning.


LiLo's senaste frisörbesök resulterade i detta. Jag gillar henne som blond.


Men hon är även ursnygg i denna kulör. Otroligt fint.



LiLo under hennes förra blondinrunda. Foxy!


Det här är väl mest likt hennes forna nyans.


Det här gillar jag verkligen inte. Dassig färg och skabbiga extensions.

Kommentarer
Postat av: ♥ Johanna ♥

Fast hon är ju RÖDHÅRIG på riktigt!! hihi..

2009-08-02 @ 11:21:34
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: ♥ Johanna ♥

Sv:

*♥ TACK så mycket ♥*

Gullig du är!

2009-08-02 @ 11:58:27
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Kataina

Tack! =)Mår fin fint. Knoll och tott kommer förhoppningsvis någon gång i november! Läskigt och spännande på samma gång =)Kram kram

2009-08-03 @ 10:06:55
URL: http://styrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0