Färgtorsdag

Frisörskola - Torsdag
Torsdagar är alltid maraton dagar, 8-17.00 och startar med en gymtimme. Vanligtvis brukar man piggna till av det men idag var jag så sömnig så lärarna garvade åt mig på lektionen. Skärpning :)
Vi hade färglära med läraren Ingela och efter en timmes teori så tog hon emot en hårmodell som hon färgade håret på, roligt att se. Kunden gick hem med en snygg kopparbrun färg.

Ingela i full gång.

Färdig kund, väldigt naturlig färg.


Våra dockhuvuden

Självklart hann jag med en lunchdate med Berra i vårsolen där han fick pastejmackor.
Lägg märke till att Christoffers flätade frippa fortfarande håller dagen efter. Fab!


Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså, I just love Berra ;-)

2009-04-02 @ 18:20:45
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej, jag ska till mirres på måndag avfärga mitt färgade svarta hår till aa min naturliga, guldblond/ljusblond, mest guldblond, men vill ha lite råd från dig, du har ju vart där hos anna, om du kunde maila mig skulle uppskatta de mycke :)

2009-04-04 @ 13:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0