tomtar

En liten tanke bara ,

Vad är det för konstiga tomtar som ibland skapar konton på communityn, som finest i detta fall?

De jag talar om är såna som fixar ett konto, men skiter i att lägga upp foton, pres, visa ålder eller andra uppgifter. De skaffar inga vänner och får aldrig några gästboksinlägg. Bara ett namn....nada more..tomt!


Men likförbannat ska de knåpa ihop ett raggmail & kalla dig honey o fråga hur du mår...Eh, sorry men jag vill inte maila med spöket Laban lixom..Kan dessa konto-tomtar vara såna nyfikna sneeky bastards som bara vill snoka omkring? Fine, snoka men du kan ju för fan inte vänta dig att jag ska falla för ditt raggmail! Det är lätt creep-varning på såna tomma konton. Enligt mig iallafall

Och till dig, ghost-boy, jag har boyfriend. So thanks but no thanks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0