helt crazy blogg lek...för dig som är uttråkad

Hittade den här bloggleken som kam bli riktigt kul, särskilt om man har en massa intressanta sms i sin inbox...
ett förtydligande dock: Elsa, det är jag. Har fått det pro-klingande smeknamnet för jag har...hrmm lite dåligt minne :)

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Mina svar:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
-Haha så du har fått träffa mor nu! :)
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Hej kärring, det var jag som ringde!

3. Vilket sms blev du mest berörd av?
- yo Elsa! The hills weekend på mtv!
4. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Nå tant Elsa, laddad för kvällen?
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- I miss the crackspöke!
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Upptagen ikväll? ;)
7. Vad vill du höra mest av allt?
- Jag kan ta lite rester faktiskt.
8. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
- ok men jag ska hälsa att jess sitter och gråter o sliter i pappiljotterna!
9. Din romantiska replik?
- I min hunds kök
10. Vad skulle du säga om du blev bestulen?                                                              

- Hej, en av dina friendtones går ut om 7 dagar, förnya den eller hitta en ny här: http://mobil.tre.se/ft/


Kommentarer
Postat av: delinda

hahahaha va skoj!

2008-10-12 @ 14:16:20
URL: http://www.delinda.se
Postat av: Josefina

Hahaha! Shit va roligt =D

2008-10-13 @ 18:09:11
URL: http://josefiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0