Good & bad blondes

Jag älskar blont hår, det kanske märks. I början av januari tar jag ytterligare ett besök hos frissan för att fixa till min numera blonda man. Lite finputs sådär.
Satt och tittade på kändishår och det finns verkligen både botten napp och urtjusiga svall där ute.
Säga vad man vill om Jess Simpson, hon har snyggt hår i alla fall.



Xtina lyckas verkligen inte med sitt blonda svall här, varken färg eller frisyrmässigt. Gula inslag, platina, ja det ser ut som en äkta hemmablekning a la fjortis med Mood-colour.



Men här var det faktiskt snyggt. Färgsättning o photo shop månne?


Jag är extremt känslig mot de fjortis-gulblekta, trasiga hårmanar utfyllda med skabbiga clip-ons som hänger i tovor  och tydligt visar att "här sitter det ett paket löshår "! Skärp er tjejjor och se er i spegeln innan ni går ut, gör om och gör rätt :)

Kommentarer
Postat av: delinda

u gonna look hot sis ;)

2008-12-28 @ 14:39:22
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0