Gonna fix ma hairr!

Åh, idag har jag bokat tid hos den duktiga frisören Anna som jobbar på Mirres Salong på Fridhemsplan. Hon lyckades jättebra med att avfärga mitt kolsvarta hår i våras så det ska bli så spännande att se vad resultatet blir nu! Mitt mål är ju att återigen gå tillbaka till det kära,blonda håret som jag trivdes så bra med förut. Vilket kommer att bli ett litet projekt i sig då min utgångspunkt var svart.
Men jag är blessed med ett otroligt starkt hår, och tur är väl det så mycket som jag hållit på med det, både vad det gäller färg, frisyr, extensions med mera. Men jag är mycket noga med att alltid göra mina små experiment hos en frisör, jag vill inte riskera med hemmafärg. :)
Jag stannar aldrig i en look särskilt länge då det är sjukt roligt att variera sig.
Eller vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

2008-08-12 @ 20:54:02
Postat av: Ida

tack så mkt!

Oh, det är alltid kul att gå till frissan! =)

2008-08-12 @ 20:54:26
URL: http://idarystad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0