En lip plumper som FAKTISKT fungerar!


Online shopping är något jag gillar väldigt starkt. Eleven.se har ett stort utbud och där kan jag frossa i timmar.
Det har varit mycket uppståndelse om lip plumpers senaste åren och jag har faktiskt struntat i att införskaffa en tills nu.
Och vilken tur jag hade direkt. Godbiten jag klickade hem är Too faced Lip Injection.
Det stack till bra i läpparna men visst märkte jag skillnad! Vilket fynd och till ett bra pris, 190kr. Skynda att klicka hem!

En annan sida jag kan rekommendera är www.visageonline.se där jag klickade hem Dermalogica produkter till ett bra pris och otroligt snabb leverans om du betalar med kort!
När det gäller hudvård är Dermalogica helt outstanding. Jag använder Anti-bac Skin wash som är helt superb, och fuktar ansiktet efteråt med  Multi active Toner för att sedan avsluta med Oil control lotion. Just Oil control Lotion är mycket bra som bas, jag använder Kanebo's puderfoundation vilken i sig kan ge ganska blank hy under dagen men tack vare Oil control Lotion behöver jag knappt pudra på alls! Jag är annars en sån som lider av T-zon förbannelsen :)

För er som blir lite blanka under dagen har Shiseido sk "puderpapper" som är otroligt effektiva på att suga upp all överflödig glans som bildas under dagen. Jag har provat andra kosmetika jättars oil blotting-papers men de här är de bästa jag kommit över.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Den har jag också, den är super! :)

2008-08-11 @ 13:58:44
URL: http://fffelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0